Влада Чорноморська передала у власність держави міст через Сухий лиман, який з 2016 року так і не спромоглися збудувати. Відповідне рішення підтримали депутати міськради 22 липня на сесії.
Раніше, 3 червня, передачу мосту схвалив Уряд. Добудовувати стратегічний “довгобуд” зобов’язується Державне агентство автомобільних доріг.
Будівництво моста через Сухий лиман було частково профінансовано з бюджету Чорноморська, Адміністрації морських портів і Фонду регіонального розвитку. Гроші на роботи виділяла і держава. З 2018 року будівництво мосту завмерло. Тоді роботи оцінили в 217 мільйонів гривень, з яких 129 вже витратили.
“Міський бюджет міста Чорноморська не в змозі осилити такий об’єкт, який за останніми даними коштує вже близько 245 млн. грн. і на який вже витрачено 130 млн. грн. Багато різних спекуляцій було з приводу цього мостового переходу в тому числі і політичних. Особисто я, як і більшість депутатів міської ради вважаємо, що об’єкти такого масштабу повинні фінансуватися державним бюджетом і будуватися за держзамовленням, а не на «а може десь дістанемо грошей» або будемо потрохи давати з міського бюджету і будувати його роками і десятиліттями, збільшуючи вартість об’єкта з кожним роком. Дякую своїм колегам за те, що ми не піддалися на вмовляння в черговий раз виділяти гроші з міського бюджету (в останній раз 38 млн.), Які були б «зариті» в недобуд (та й яких у нас в бюджеті немає), а передали недобуд в держвласність. А гроші з міського бюджету є куди витратити: на ремонт і технічне обладнання шкіл і дитсадків, лікарень і поліклінік, спорткомплексів”, – прокоментував рішення мерії депутат з Чорноморська Юрій Бузько на своїй сторінці у Фейсбуці.
Тим часом перевірити витрати державних грошей на тривале будівництво збираються аудитори. Представники Південного офісу Державної аудиторської служби України планують відновити ревізію в Управлінні капітального будівництва Чорноморська. За фактом ця перевірка вже проводилась, але через карантин її довелося призупинити.
«Ми не змогли десь в березні-квітні це питання закінчити в силу того, що структура оголосила про те, що вона знаходиться на карантині … У нас є питання, у нас є скарги, є звернення від народних депутатів. Там досить значні суми», – уточнив начальник Південного офісу Державної аудиторської служби Олег Муратов.
Нагадаємо, міст через Сухий лиман має з’єднати Одесу і Чорноморськ замість понтонної переправи і розвантажити автодорогу Одеса – Овідіополь.