Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» випустив трамвай з системою кондиціонування не тільки кабіни водія, а й салону. Його було створено у вагоноремонтних майстернях.
Про це повідомили в Одеській міській раді.
У вагоні встановили сучасну систему кондиціонування повітря, енергоефективне світлодіодне освітлення та передбачили можливість зарядити гаджети в салоні. Також спеціалісти врахували потреби маломобільних людей та покращили умови роботи водія.
Основою нового красеня став вагон «Татра Т-3» 1978 року виготовлення.
В результаті капітально-відновлювальних робіт з переобладнанням в вагоні встановлено комплект обшивки салону і кабіни водія, транзисторно-імпульсну систему керування тяговим електродвигуном, яка дозволяє знизити витрати електроенергії на 40%, енергоефективне світлодіодне зовнішнє та внутрішнє освітлення, новий пульт керування, зручні сидіння, систему кондиціонування салону тощо.
«Наша системна робота з оновлення рухомого складу продовжується навіть в умовах воєнного часу, і ось черговий етап – випуск першого вагону з системою кондиціювання салону. Стареньку «Татру» не впізнати: збільшена кабіна водія, змінено інтер’єр салону, встановлені камери спостереження, передбачена можливість заряджання гаджетів. Все зроблено з любов’ю», — відзначив Геннадій Труханов.
Кількість місць для сидіння становить — 24, загальна пасажиромісткість -150 осіб.
Термін експлуатації трамвайного вагону продовжено на 10 років.
Він працюватиме на трамвайному маршруті «Північ-Південь» (№7).