У листопаді Укрзалізниця реалізувала на Одещині свій найбільший за останні десять років проєкт. За два місяці залізничники уклали та електрифікували 6,8 км другої колії на дільниці «пост 30 км» дільниці Чорноморська до станція Берегова.
В Одеській ОДА з цього приводу зазначили, що завдяки збільшенню пропускної спроможності на цій ділянці залізниці продукція промисловців та аграріїв швидше і в більших обсягах доставлятиметься до морського порту.
Це потрібно не лише Одещині, а всій країні, бо це експортна виручка та десятки тисяч робочих місць.
В свою чергу міністр інфраструктури Олександр Кубраков зазначив, що понад 10 років на УЗ подібні проєкти не втілювалися.
Скоро до Одеського морського торгового порту збільшиться і автомобільна пропускна спроможність.
Зокрема, днями на новій дорозі до порту забили перші 12 паль, які є опорною частиною майбутньої естакади. Тут ведуться роботи із заглиблення та бетонування бурових стовпів.
Заглиблення бурових паль здійснюється на глибину до 45 метрів. Загалом заплановано спорудити 248 таких стовпів.
Нагадаємо, що естакада, яку будують, є важливим ключовим елементом нової цементобетонної дороги до Одеського морського порту. Нова естакада матиме довжину 568 метрів, та приєднається до вже існуючої естакади АМПУ.