Ребрендинг: чому з одеських прилавків зникне сир “Фета”?

З квітня 2021 року в Україні стартувала кампанія по ребрендингу сиру Фета. Тепер він називатиметься по-новому – “Набіл”. Про це повідомляють в проекті “Підтримка розвитку системи географічних вказівок в Україні”.

Популярний нині сир поступово зникне з полиць українських магазинів. Виробників зобов’яжуть перейменувати продукт, а продавці не зможуть продавати іншу Фету, окрім як вироблену у Греції.

Це не просто зміна назви – це зміна концепції. Адже Фета, яка робиться в Україні, не схожа на Фету, яка захищена географічною вказівкою в Греції. Наш сир інший, тому і назва має бути інакшою.

Набіл – виготовляється за старовинним рецептом, але на сучасному устаткуванні зі свіжого молока місцевих корів, овець і кіз, яких вигодовують на споконвічних одеських пасовищах. Новий сучасний, але автентичний рецепт робить смак Набілу м’яким і делікатним.

Нагадаємо, що ці зміни відбуваються через зобов’язання, які взяла на себе Україна в рамках Угоди про Асоціацію між Україною і ЄС. Згідно зі статтею 208 чинної Угоди, 31 грудня 2022 закінчується перехідний період для використання українськими виробниками географічних вказівок Пармиджано Реджано (Пармезан), Рокфор і Фета. Окрім того, з жовтня аналогічні зміни торкнуться і Халуми.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *