По годині в заторі: одеські водії обурені непрохідною трасою на Чорноморськ

Водії численних автівок, що прямують через Сухий Лиман у напрямку Чорноморська з Одеси і назад, скаржаться в соцмережах на непрохідність цього відрізку шляху. 

Вказана дорога М-27 пролягає через село Бурлача Балка, поряд з мостом-довгобудом, що з’єднує два береги Сухого Лиману. Саме на цій ділянці щодня вишиковується довга черга з машин.

Очевидці розповідають, що така ситуація спричинена тим, що після останнього ремонту на мосту встановили занадто високі “лежачі поліцейські. Внаслідок чого “тягнучка” простягається на кілька кілометрів, особливо в час пік, а водіям доводиться витрачати на дорогу більше часу.

закатСотні водіїв і їх пасажири стали жертвами чергової тупості і байдужості влади! Невже жоден з чиновників не здатний виконати ряд елементарних дій і домогтися усунення цієї проблеми ?! Я звичайно розумію, що ці елементарні дії для вас набагато складніше, ніж щодня з’являтися в стрічках всіх соціальних мереж, ніж давати нікчемні відповіді на звернення громадян або зовсім не відповідати на питання чорноморців! Так нехай жителі міста, або як ви їх називаєте – елехторат, запам’ятає вас такими безпорадними, байдужими, але при цьому створюють проблеми, як ці лежачі поліцейські!“, – пише Олексій Мацулевич.

Поїздки в Одесу, перетворились на пекло. Кожен день пересування забирає купу часу і нервів. Помітьте, це ще не літо” – скаржиться Наталія Самарева.

Дехто з водіїв, знаючи про затори в цьому напрямку, вирушає в об’їзд, – через Велику Долину, трасу на Овідіополь, чи через 7 кілометр.

Перший раз потрапив в пробку яка починалася від повороту на Сухий лиман (там де продають все для саду) і закінчувалася переправою. Думав аварія якась і не надав значення, хоча їхав більше години цю відстань. Другий раз повторилося це в будній день, і тягучка була точно з того ж місця і розчинялася як тільки переїжджали міст.
Що за ідіот уклав такого поліцейського, є ж норми по висоті і плавності переїзду. Провалили купу грошей на ремонт, а зробили тільки гірше. Люди витрачають час стоячи в заторі. А узбіччя перед мостом, Ви бачили?”, – описує свою мандрівку Володимир Гудима.

Зазначимо, останній раз понтонну переправу, на якій збудовано міст, ремонтували восени 2019 року. А от будівництво нового мосту через Сухий Лиман почалося в 2016 році, завершити його планувалось за 11,5 місяців. В тому ж році вартість усіх робіт оцінили у 131 мільйон 639 тисяч гривень. Вже у 2018-му вартість раптом зросла на 40%, і сягнула 217 мільйонів.

Станом на 1 січня 2020 року профінансовано робіт на 130 мільйонів 212 тисяч гривень. Але роботи зараз призупинено, через брак фінансування.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *