Минулого тижня з Аеропорту «Бориспіль» відправили першу партії лохин до Об’єднаних Арабських Еміратів під українською торговою маркою.
Це не перша відправка ягоди українського виробництва, але перша під українською торговою маркою. До цього ягода відправлялася як «Private Label».
Доставку партії об’ємом в 140 кг виконала авіакомпанія flydubai.
“Ця авіакомпанія була обрана тільки тому, що на потрібну нам дату у МАУ не було місця на борту. Це була тестова відправка. За нашою інформацією, в цьому році зростає географія поставок української ягоди, але не обсяг цих поставок. За прогнозами, в наступному сезоні обсяги повинні відчутно вирости», — розповіли в компанії Formag Forwarding, що забезпечила транспортний супровід вантажу.
Лохина — ягода, що кілька років тому була маловідома для більшості українців і далеко не кожен міг відрізнити її від чорниці – тепер вже заполоняє вітчизняні ринки і припала до смаку цінителям солоденького.
На сьогодні цю культуру вже вирощують майже в усіх регіонах України, де дозволяють природні умови, загальною площею близько 2 тис. га. І ця цифра з кожним роком збільшується. Основною причиною цього є ціна, адже лохина — найдорожча ягода серед тих, що вирощують в країні, середня вартість її становить 150-200 грн/кг.
Ще однією причиною є й те, що лохина має непогану врожайність. В середньому, в перші роки плодоношення ягода може давати до 1 т/га, набираючи обертів з кожним роком. Загалом рослини можуть давати врожай до 50 років.