Судноремонтне підприємство “Дунайсудносервіс” , що прцює в Ізмаїлі, завершило роботи з будівництва двотрюмних суховантажних барж Grain-3 для компанії “Грейн-трансшипменту”. Про це повідомляє “Центр транспортних стратегій”.
Несамохідне судно з буксиром PLUTUS вже здійснило перехід з бази будівництва в порт приписки Херсон. Раніше на підприємстві інформували, що баржа будувалася шляхом стикування двох відсіків і вставки проміжної секції вантажного трюму. Ще до відправки несамохідного судна Grain-3 замовнику, на верфі почалися роботи з будівництва двотрюмних барж Grain-4, також для компанії “Грейн-трансшипменту”.
Всього компанія з Миколаєва має намір в поточному році модернізувати на потужностях ізмаїльського підприємства вісім барж. Судна будуть використовувати для перевезень зерна через Дніпро.
“Осадка баржі складе 3,1 метра, валова місткість – 3100 тонн, довжина – 79,4 метра”, – розповів комерційний директор компанії Євген Ігнатенко.
У флоті “Грейн-трансшипменту”, крім Grain-3, є також баржа Grain-1, яка була модернізована в 2018 році, а також є чотири буксири (БТ-418, Яскраво-червоний, PLUTUS і ZEUS). Компанія володіє також двома перевантажувальними комплексами на річках Дніпро і Південний Буг.
ТОВ “СП” Дунайсудносервіс “здійснює модернізацію і ремонт суден типу” ріка-море “, займаючи близько 60% ринку таких послуг в Одеському регіоні.