Залізничні колії обгородять парканами: нові правила діють з 1 квітня – Мінрегіон

залізниця

У нових державних будівельних нормах (ДБН) «Споруди транспорту. Залізниці колії 1520 мм. Норми проектування» введено обов’язкове влаштування спеціальних огороджень для недопущення виходу на колії сторонніх людей.

Нові будівельні норми діють з 1 квітня цього року.

Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

«Місця, які безпосередньо прилягають до колій швидкісних поїздів, є дуже небезпечними. Тільки на Південно-Західній залізниці у минулому році було зафіксовано близько 60 нещасних випадків. Багато з них якраз через перетинання людьми колій у непризначених для цього місцях. Щоб підвищити безпеку людей біля залізничних колій і мінімізувати кількість нещасних випадків та аварій, ми ввели проектування огороджувальних парканів або лісонасаджень, які не дозволять потрапляти на небезпечні ділянки швидкісного руху поїздів. Ця норма міститься у нових ДБН щодо залізниць колії. ДБН вступили в дію з 1 квітня цього року», — сказав він.

За підрахунками експертів, це дозволить на 30% зменшити аварії і нещасні випадки на коліях.

Згідно з цією нормою, для недопущення виходу на колії на ділянках організації швидкісного руху поїздів в усіх випадках слід встановлювати огороджувальні паркани або ділянки лісів у вигляді лісосмуг.

Якщо будуть робитися огороджувальні лісонасадження, то вони повинні утворювати щільну безперервну лінію захисту. У місцях їх розривів повинні влаштовуватися механічні загорожі. Виняток складають природні та штучні перешкоди для виходу на колії. Наприклад: водойми, заболочена місцевість, скельні виїмки, будинки, гаражі тощо.

Як зазначають у Мінрегіонбуді, нові стандарти розроблені Українським державним університетом залізничного транспорту і поширюються на:

  • проектування і будівництво залізниць колії 1520 мм зі звичайним рухом поїздів та прискореним рухом пасажирських і приміських поїздів, нових залізничних ліній, додаткових головних колій, під’їзних колій;
  • реконструкцію і капремонт існуючих ліній, окремих споруд і пристроїв загальної мережі залізниць України;
  • проектування та будівництво залізничних ліній зі швидкісним рухом пасажирських поїздів.

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *