У місті Ізмаїл на Одещині встановили національний рекорд за кількістю натурального пір’я, яке використали під час створення патріотичної інсталяції “Жінка – крила майбутнього”. На витвір вручну нанесли 23 тисячі пір’їн.
Патріотичну інсталяцію презентували в Ізмаїлі, що на Одещині. Це мистецький проєкт на полотні розміром 10×2 метри, розповіла організаторка Ольга Колесниченко:
“Взагалі жінка — це асоціація в нас з Україною. Україна зараз тримає світ на своїх крилах. Потім у нас прийшло до того, що, а давайте пір’їнки на ці крила наліпимо справжні. Тому що пір’їнки — це наші мрії. А наші мрії, якщо в великій кількості, то вони робляться у великі крила. І ми можемо там злетіти, перемогти”.
У життя ідею втілила художниця з Берліна та уродженка Ізмаїла Ольга Шарафаненко. Аби втілити проєкт жінка повернулась з-за кордону:
“Для мене це дуже важливий проєкт, тому що зараз, як ніколи, дуже потрібно говорити про те, що в жінці є сила. І ця сила може втілювати, як і ідеї, створювати нове, і реалізовувати дуже великі ідеї, амбіції й потенціали”.

Центральною фігурою інсталяції є образ жінки з великими крилами. Це символ свободи, надії та відродження, зазначила художниця. Картина стала для неї певним актом фемінізму в новій інтерпретації:
“Жінка – це не тільки окраса, це, в першу чергу, індивід. Жінка має право, жінка має голос, і мені хочеться про це говорити. Особливо в наші часи, в Україні, коли йде війна, і коли жінки і на фронті, і в тилу. І жінка наразі робить все те саме, що і чоловік. І про це важливо говорити, на цьому важливо акцентувати”.
У рамках презентації зафіксували національний рекорд. Інсталяція “Жінка – крила майбутнього” стала найбільшою художньою композицією з використанням натурального пір’я. Учасники заходу вручну нанесли його на полотно. Загалом використали 23 тисячі пір’їн.