Мінцифри планує запустити масштабну оцінку якості адмінпослуг. Про це повідомляє пресслужба Уряду.
Реалізація проекту дозволить комплексно, прозоро та системно збирати всі скарги та пропозиції, відстежувати та підвищувати якість адмінпослуг та рівень задоволеності громадян.
Українці зможуть оцінити сервіс одразу у ЦНАП, відсканувавши анкету за QR-кодом, а також пройти SMS- або Viber-опитування та телефонне інтерв’ю.
Крім цього, Мінцифри перевірятиме якість обслуговування завдяки таємним покупцям, які відвідуватимуть Центри без попередження та оцінюватимуть якість за конкретними показниками. Кожні відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в держорганах.
Мінцифри вже розробило та забезпечило ухвалення постанови КМУ № 864, яка дозволяє втілити проект з оцінки якості адмінпослуг у життя, а також виділити 4,5 млн грн на його реалізацію. Зараз Міністерство на етапі пошуку підрядників для:
- Послуг з опитування відвідувачів ЦНАП та збору їх відгуків і пропозицій: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-10-010663-c
- Послуг із перевірки ЦНАП таємними покупцями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-10-008128-c
Для цього Мінцифри шукає потужні компанії, що відповідають таким вимогам:
- проводили аналогічні дослідження на всій території України для лідерів ринку у своєму секторі (поштово-логістичному, фінансовому, банківському або телекомунікаційному);
- мають позитивні відгуки про виконану роботу;
- члени міжнародних асоціацій (MSPA або Esomar);
- мають сертифікати відповідності ISO 9001 або ISO 20252;
- мають відповідні ресурси для проведення таких досліджень.
Детальніше ознайомитися з умовами та взяти участь у відборі можна на ProZorro.