Понад 23 000 дзвінків — саме стільки звернень опрацювали оператори call-центру Роздільнянської лікарні за рік, з моменту старту роботи 5 червня 2024 року.
Про це повідомляє СИЛА ГРОМАД.
Найчастіше люди телефонують щоб записатися на прийом, знайти потрібного лікаря чи інформацію про медичні послуги, які надає лікарня.
Зараз кол-центрів вже два: у травні відкрили ще один у поліклінічному відділенні.

“Наша робота полягає записати людей і в поліклініку, і в лікарню. Людям набагато зручніше, їм не треба їхати в рестратуру займати чергу”, – пояснює операторка кол центру Тетяна.


Крім того, завдяки відкриттю кол-центру медзаклад зумів розвантажити саме приміщення полікл відділення, розповіла СИЛІ ГРОМАД Тетяна Муравська, директорка з амбулаторно-поліклінічної роботи Роздільнянської багатопрофільної лікарні.
Кол центр у Розділ лікарні відкрито у межах проекту «Вдосконалення системи обслуговування та комунікаційної стратегії медичних закладів у п’яти областях України», який реалізується у партнерстві з урядом Німеччини.
Фахівці працюють з понеділка по пятницю, допомагаючи оперативно вирішушити всі запити та надати необхідну інформацію.
Більше – у ВІДЕО від СИЛИ ГРОМАД:
Авторка – Оксана Піднебесна