Ревізори домоглися перевірки будівництва мосту через Сухий лиман на трасі Одеса-Чорноморськ. З’ясувалося, що підрядник завищував вартість робіт, і в цілому визначені порушення на 11,2 мільйона гривень.
Про перевірку повідомили в Держаудитслужбі.
Підрядник будівництва моста через Сухий лиман на трасі Одеса – Чорноморськ «Південьтрансбуд», який спочатку опирався перевіркам, все ж попався на порушеннях.
Під час перевірки мостового переходу через Сухий лиман з підходами в селі Малодолинське на трасі Одеса – Чорноморськ з’ясувалося, що підрядник необгрунтовано завищив вартість та обсяги робіт на 3,3 млн грн.
Також управління капбудівництва Чорноморської міськради замовило берегоукріплювальні протизсувні роботи в прибережній зоні (в 9 мікрорайоні Чорноморська). На це, за розпорядженням Кабміну, виділили майже 42 млн грн з резервного фонду держбюджету.
З них 32 млн грн повинні були піти на пальові споруди, а 9,6 млн грн – на дренажний комплекс. Однак підрядник самостійно змінив призначеня цих коштів і зменшив обсяги робіт з облаштування дренажної системи на 7,6 млн грн, спрямувавши їх на пальові утримуючі споруди. В результаті дренажні роботи виконали лише на 2 млн грн.
Про порушення вже повідомили поліцію.
Нагадаємо, що будівництво мосту спочатку оцінювали в суму трохи більше 100 млн гривень. Тоді його просував екс-віце-мер Чорноморська і депутат Одеської міськради Юрій Крук. З кожним роком будівництво дорожчало, в результаті на нього витратили понад 244 млн грн з бюджету України, Чорноморська та Одеської області, але міст так і не змогли добудувати.
Спочатку міст обіцяли здати в 2018, а потім і в 2019 роках. У січні 2019 року Національні антикорупційне бюро України (НАБУ) також зацікавилося тим самим «золотим мостом» через Сухий лиман.
Пізніше міст передали у державну власність. До слова, останнього разу, коли аудитори прибули з перевіркою до підрядника, їх просто не пускали.