Компанія “Південьтрансбуд”, яка вела будівництво мосту через Сухий лиман, використовувала матеріали з іншого будівництва. Спершу вони повинні були піти на будівництво дороги в Запорізькій області. Кримінальне провадження так і не закрито, а міст вже передали до державної власності.
Про це повідомляє “Українська Службі Інформації” з посиланням на судовий реєстр.
Матеріали належать Службі автомобільних доріг (САД) в Запорізькій області. Їх передали компанії “Південьтрансбуд” на зберігання, коли та займалася ремонтом дороги в цьому регіоні ще в 2012 році. Фінансування на роботи так і не виділили, а ремонт згорнули в 2014 році. Не інформуючи САД в Запорізькій області, компанія вивезла матеріали на іншу свою будівництво – міст через Сухий лиман до Чорноморська.
Правоохоронці дізналися про це лише через 5 років, під час допиту директора “Південьтрансбуд” Миколи Курочки. При цьому, посадовці САД в Запорізькій області до 2018 року підписували акт зберігання, про, нібито, зберігання там матеріалів.
На момент початку робіт 111 тисяч тонн цих конструкцій були оцінені у 875 тисяч гривень. У серпні 2019 року під час цього кримінального провадження Запорізька місцева прокуратура №1 замовила експертизу, яка повинна була встановити нову ціну та загальний збиток, який поніс держорган. Після цього жодного судового засідання по справі так і не відбулося.
Нагадаємо, що будівництво мосту спочатку було оцінено у трохи більше ніж 100 млн гривень. Тоді його просував екс-віце-мер Чорноморська Юрій Крук. З кожним роком будівництво дорожчало і в підсумку на нього витратили понад 244 млн гривень з бюджету України, Чорноморська і Одеської області, але так і не спромоглися добудувати.
Спочатку міст обіцяли здати в 2018, а потім і в 2019 роках. У січні 2019 року Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) також зацікавилося “золотим” мостом через Сухий лиман. А вже у червні 2019 року міст передали у державну власність підприємству “Укравтодор”.