Пільговиків Білгород-Дністровська не хочуть перевозити безкоштовно

Одним з питань, яке викликало жваві дискусії на засіданні виконкому Білгород-Дністровської міської ради, стала ситуація з громадським транспортом. Зокрема, рішення про продовження терміну дії договорів для організації перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування №102, №103. Перевезенням містян на цих маршрутах займається тимчасовий перевізник ВАТ «АТП 15107».

Під час розгляду даного проекту рішення міський голова Алла Гінак повідомила про зауваження від городян щодо перевезень пільговиків на міських автобусних маршрутах №102 та №103. Містяни скаржаться на їхніх водіїв, мовляв, ті відмовляються брати “пільгових” пасажирів.

У Білгород-Дністровську

Цю інформацію підтвердив головний спеціаліст відділу транспорту, організації дорожнього руху, комунікаційних систем та енергозбереження міської ради Віталій Литвиненко. За його інформацією, за останні три місяці  до контакт-центру міськради звернулись більше 100 громадян зі скаргами на роботу підприємства АТП 15107. Пільговикам відмовляли в перевезенні у зв’язку з відсутністю компенсації коштів.

“Статистика звернень громадян підтверджує, що саме через контакт-центр отримано 105 звернень за три місяці, які були незадоволені пільговим перевезенням. Зазначене питання ми ставили до тимчасових перевізників. Вони пояснювали, що відмовляли (громадянам в перевезенні, – Авт.) у зв’язку з відсутністю фінансування. Хоча, коли ми їх призначали виконкомом, вони брали на себе ці зобов’язання, що на цей період будуть безоплатно перевозити «пільговиків» у зв’язку з відсутністю коштів у місцевому бюджеті на фінансування зазначеної потреби», – повідомив Віталій Литвиненко.

Присутній за засіданні виконкому заступник директора ВАТ «АТП 15107» Євген Мацапей повідомив, що підприємство готове  перевохити пільговиків, але в разі відповідного фінансування та підписання договору.

«Так, дійсно. Ми готові перевозити пільговий контингент, але якщо буде відповідне фінансування та, відповідно, – договір з департаментом соціального захисту. Ми написали офіційний лист, що ми готові обслуговувати ці маршрути та готові здійснювати перевезення (пільговиків, – Авт.) в повному обсязі. І, звичайно, ми з управлінням транспорту сядемо, підрахуємо, скільки та яка сума необхідна»,- зазначив Євген Мацапей.

Однак на запитання міського голови Білгород-Дністровського, скільки саме коштів потребує перевізник для забезпечення перевезення пільгових категорій громадян на міському транспорті, заступник директора ТОВ «АТП 15107» відповісти не зміг.

При цьому міський голова Алла Гінак зазначила, що під час підписання договору з тимчасовим перевізником останній був згоден перевозити пільговиків без відповідної компенсації з боку місцевої влади, оскільки таких коштів у міста немає. Тобто сьогодні ці домовленості з боку перевізника не виконуються, а міська влада не може вплинути на ситуацію, оскільки таким видом послуг в Білгород-Дністровському бажають займатись лише два підприємства – ПАТ «Північтранс» та ВАТ «АТП 15107». Зокрема, останнє довелося залучати до перевезення пасажирів в місті, оскільки «Північтранс» не мав достатньо техніки для обслуговування усіх міських маршрутів.

«На сьогодні логічно було б розірвати договір день та не підтримувати прийняття рішення на продовження договору. Але виникають ризики, оскільки в нас немає гарантії, що «Північтранс» буде дотримуватись умов. Так, вони сьогодні здійснюють перевезення пільгового контингенту, але в них недостатньо транспорту для того, щоб забезпечити ці два маршрути технікою в повному обсязі. Є сумніви з цього приводу. Тому ми, як влада, сьогодні в тупиковій ситуації», – зазначила міський голова.

Після обговорення даного питання виконком міської ради вирішив погодити продовження терміну дії договорів для організації перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування №102, №103, не маючи інших пропозицій.

Нагадаємо, в січні 2018 року в Білгород-Дністровському змінили кількість та напрямок руху міських маршрутів. З восьми маршрутів їх скоротили до шести. 6 березня був проведений конкурс, який визначив нових перевізників – ПАТ «Північтранс» та комунальне підприємство «Автотранссервіс». З 17 березня 2018 року в місті почали діяти нові маршрути, а також було розірвано договір з ВАТ «АТП 15107». Вже у жовтні виконком міськради вирішив розірвати договори з комунальним підприємством на обслуговування маршрутів №102 і №103 та передати їх на обслуговування тимчасового перевізника ВАТ «АТП 15107».

Автор – Роман Петровський

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *